Alla inlägg under april 2008

Av linn - 30 april 2008 10:01

Bara två timmar kvar, sedan lång helg. Behövligt.

Ska kila bort till Houman när jag slutar, får se om han är vaken bara.

Annars är det alltid lika roligt att väcka, hehe eller något..

Klart för ikväll är grillning, inte mycket mer

men, vi hittar nog alltid på något.

Av linn - 28 april 2008 23:27

Nu kom jag alldeles nyss hem från Diana, gos

har varit hurtig och cyklat också.

Imorgon börjar jag klockan 4, så tänkte träna innan det.

På onsdag är det sista april, får se vad som hittas på

förmodligen grillning hos Hanna och Fredrik i deras nuvarande hem.


sweet music in my ears



Av linn - 26 april 2008 13:56

det räcker så.

Jag gillar mysmänniskor.


Av linn - 25 april 2008 10:13

Du tyckte om den låten

Kommer ihåg när du lånade min mp3, blundade och drog på högsta volym

Det var sommar då, din sista sommar

Jag skulle göra vadsomhelst för att få det tillbaka

Dig.

Av linn - 23 april 2008 23:16

Första dagen på praktiken idag, och det gick väl bra..

Imorgon är jag ledig fram tills halv 5, så då ska jag sysselsätta mig med att träna och det är great. Sedan ska jag och nord på giffarna, så blir inte direkt en jobbig dag på praktiken. Ett stort plus, japp.

Började tänka massa idag också, sällan? Nje..  fan




Av linn - 22 april 2008 23:06

what am I, darlin'?
a whisper in your ear?
a piece of your cake?
what am I, darlin'?
the one you can fear?
or your biggest mistake?

Av linn - 22 april 2008 11:54

you're still the only one that feels like home


Kom hem från Houman för ett litet tag sedan

nu tänker jag vara duktig och städa, sedan kolla på film.

Hoppas på ett sms från Tomas så jag kan åka och träna.

Imorgon börjar praktiken, och ja jag är lite nervös

men det går nog bra, förhoppningsvis.




Av linn - 20 april 2008 21:32

Vaknade hos min älskling precis efter att hon hade åkt imorse

gick ner och överraskas av två halvnakna grabbar snarkande i soffan. Hjälp tänkte jag, tog ett glas iste och gick upp igen

Åkte till Houman vid 2, köpte massa frukt och sedan skulle vi se massa filmer tänkte vi. Såg dock bara två, Old school och The hills have eyes II..


Nu lyssnar jag på underbar musik

funderar på vad jag ska hitta på imorgon

hoppas att vädret håller i sig

undrar om jag någonsin ska sluta tänka

på dig, det, allt.

Ovido - Quiz & Flashcards