Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

I'm losing control now

Av linn - 23 juni 2008 19:42

And without you, I can finally see


Midsommar var bra, svinkul faktiskt.

Det blev klädnad av stången, femkamp, brännboll, kubb, grillning, bad och massa trevliga människor.

I lördags åkte jag och Houman till Stöde, där blev det mys med min lilla släkt. Rätt skönt att ta det lugnt och bara umgås.

Nu är det i alla fall ny vecka och jobb igen. Det gick bra idag, behövde inte få dåligt samvete av att sitta inne eftersom regnet har öst ner mest hela dagen.

Hoppas på finväder till helgen, och hoppas på att Houman får ledigt helgen v29 och att han klarar uppkörningen (vilket jag tror han gör), för då drar vi till Skara. Skulle bli bäst att komma bort från Sundsvall ett tag.

Hoppas också på att jag ska få träffa Sabrina snart, min lovely.

Hoppas på massa, nästan för mycket.

 
 
sabbi

sabbi

24 juni 2008 02:07

Men vi ses snart älskling.
en helg i stockholm med, uuuh så mysigt det kommer bli!

http://saabrina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linn - 1 augusti 2008 23:03

http://hehue.webblogg.se/   detta blir sista gången, tycker ni ska hänga med mig!  ...

Av linn - 27 juli 2008 20:05

Och så var ännu en helg över. I fredags var det bad med Houman och Linus, kvällen spenderades hos John med folk. Var roligt, men jag var för trött och åkte hem tidigt. Igår vaknade jag halv 10 av alarmet på mobilen, gäspande gick jag och hämtade tårt...

Av linn - 25 juli 2008 00:00

                                  En lögn för mig en lögn för oss som väntar     ...

Av linn - 22 juli 2008 22:58

than ever feel whole again     Skara var bäst och Houman är bäst det räcker så ikväll.. ...

Av linn - 16 juli 2008 19:14

Snart har jag jobbat i 5 veckor, tiden har gått fort. Nästan för fort, sommarlovet kommer vara över på nolltid, jag vill inte. Imorgon jobbar jag till halv 11, sedan bär det av till Skara. Tyvärr ser det inte som om vädret ska bli sådär jättebra, men...

Ovido - Quiz & Flashcards